Warunki zwrotów
W Mimay zawsze możesz zmienić zdanie!
UWAGA! Ze względów higienicznych majtki menstruacyjne oraz akcesoria bieliźniane nie podlegają zwrotom, ani wymianie po otwarciu fabrycznego opakowania. Zwrot tych produktów obowiązuje jedynie przy nienaruszonym fabrycznym opakowaniu.
Termin na zwrot zamówień online 30 dni od momentu złożenia zamówienia lub jeśli realizacja zamówienia znacząco się opóźnia i pierwotny termin nie jest korzystny dla klienta jest to 14 dni od odbioru zamówienia od kuriera bądź ze sklepu.
- Zwrot zamówień online pocztą / kurierem / do paczkomatu
Zwrot towaru możliwy poprzez wysyłkę pocztą lub kurierem na adres ul. Jasnogórska 26/305, 42-202 Częstochowa
Opłatą za wysyłkę zwracanych produktów obciążony jest klient za wyjątkiem sytuacji, w której błąd leżał po naszej stronie. W sytuacji, w której błąd leżał po naszej stronie prosimy o wcześniejszy kontakt na adres e-mail kontakt@mimay.pl w celu uzyskania kodu rabatowego na darmowy zwrot.
Zwracane produkty muszą być w stanie niezmienionym, nie mogą nosić oznak używania, muszą być czyste, nie mogą być uprane, muszą być pozbawione zapachu i mieć przyczepione metki. Ponadto produkty muszą być zapakowane w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w transporcie (nienoszonego, niezniszczonego). Ze względów higienicznych majtki menstruacyjne oraz akcesoria bieliźniane nie podlegają zwrotom, ani wymianie po otwarciu fabrycznego opakowania. Do zwracanego produktu musi być dołączona metka. Do zwracanych produktów powinno zostać dołączone podpisane oświadczenie o odstąpieniu od umowy, którego przykład znajduje się poniżej.
Sklep Mimay rejestruje zwrot i wysyła Klientowi mailowe potwierdzenie przyjęcia produktu. Należy zachować to potwierdzenie, ponieważ jest dowodem dokonania zwrotu. Zwrot należności otrzymasz na konto lub kartę płatniczą.
Podstawą do dokonania zwrotu jest posiadanie numeru zamówienia.
Przesyłki za pobraniem nie będą odbierane.
Do zwracanych produktów powinno zostać dołączone podpisane oświadczenie o odstąpieniu od umowy, którego przykład znajduje się poniżej.
Niniejszym informuję Państwa o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży artykułów, podanych poniżej:
– (numer referencyjny zwracanego produktu 1)
– (numer referencyjny zwracanego produktu 2)
– (numer referencyjny zwracanego produktu 3) itd.
Z powodu (opcjonalnie):
Zamówienie nr …………./ dokonane dnia XX/XX/XXXX:
Imię i nazwisko Klienta:
Adres Klienta:
Podpis Klienta
Dnia: DD/MM/YYYY
Zwrot należności
ZAMÓWIENIA ONLINE: Zwrot należności jest zaksięgowany bezpośrednio na Twoim koncie bankowym. W tym celu korzystamy z usług naszego bezpiecznego partnera płatniczego – firmy Tpay. Z reguły trwa do 4-5 dni, a maksymalnie do 14 dni przelew powinien pojawić się na Twoim koncie lub karcie. Następnie e-mail potwierdzający zwrot należności jest przesyłany na podany adres pocztowy. Dla płatności Paypal sprawdź warunki zwrotu na https://www.paypal.com/pl/webapps/mpp/refunded-returns